Povestea WORK Auto

Povestea WORK Auto a pornit din dorința de a dezvolta o vocație; Cu scopul de a acoperi nevoia de personal calificat în domeniul îngrijirii și întreținerii auto.

De aici și primul cuvânt al numelui. Inițial a fost Werk, un substantiv german acceptat că sinonim pentru Arbeit, care înseamnă muncă sau job.

Deși Werk ar fi fost mai potrivit datorită asocierii stereotipului nemțesc (muncă și produse de calitate superioară), în final a fost ales cuvântul englezesc Work, care înseamnă muncă, în engleză. Există și verbul to work, care înseamnă a munci în engleză.

A fost ales datorită faptului că este mai ușor de pronunțat și cunoscut de mult mai multă lume, atât că pronunție, cât și ca însemnătate.
Domeniul ales a fost cel automobilistic, de aici cel de-al doilea cuvânt.

 

logo nou Work Auto 16cu9

 

Stilistica retro a logo-ului e menită să facă trimitere la tradițional. La valorile bărbatului tradițional, adaptate la lumea modernă, însă nicidecum uitate sau devenite superficiale:

  • Seriozitate;
  • Dedicare;
  • Punctualitate;
  • Respect față de el însuși și față de cei din jur.

Culori:

Culoarea fundalului este menită să reprezinte seriozitatea și stabilitatea brandului, în vreme ce auriul mat sugerează nobilimea și o subtilă aristocrație a acestor servicii.

Forma circulară a logo-ul reprezintă complexitatea serviciilor oferite. De la A la Z. Ciclu complet, care închide cercul. Servicii complete de ingrijire auto.

Îmbinarea formelor, fonturilor și culorilor alese trasează perfect misiunea WORK Auto:
Să asigure cele mai bune servicii de detailing.

Noi suntem cei care avem grijă de mașina ta. Profesionist! Atât din punct de vedere al muncii, că treaba WORK Auto este îngrijirea autoturismelor, cât și din punct de vedere al respectului față de mașină, ca entitate. E vorba de felul în care percepem mașina și de aici derivă și felul în care ne purtăm cu aceasta, cum o tratăm și calitatea soluțiilor folosite în procese.

 

De ce să alegi WORK Auto?